2011. március 9., szerda

Az új kezdet...

Pedig sokat varrtam... Csak éppen mindíg az írás maradt el, no de majd most. Mutatom majd sorban, miket varrtunk a lányokkal, mert persze a Foltovi teljes gőzzel üzemel-és ez fantasztikusan jó dolog. A kerületi foltoskör is nagyon jól alakul, én legalább jól érzem magam ebben a társaságban is, most minden találkozáskor varrunk valami jót, Andi leleménye az új nevünk: FOLTOMIGLAN szerintem nagyon jó név /nem azért, mert a miénk.. :o) /

Babatakaró Noel babának


Ez pedig egy ovis zsák, hóember jelű kislánynak:





Mindenkinek jó pihenést a hétvégére! Én holnap szülinapot ünnepelek: Lilkó 3 éves; hihetetlen!

2 megjegyzés:

bruercsi írta...

Az "új kezdet"-ről majdnem lemaradtam, na de hol a folytatás??! :) 2 hét eltelt már, ne tessék lazsálni! :))

dit írta...

Igaz, hogy a cím 2 hetes, de csak 2napja látható. Tegnap volt a szülinap és nagyon sokat gyönyörködtünk az uncsinkba! :o)