2009. december 27., vasárnap

Ajándék Zsukkától

Már egy hete boldog tulajdonosa vagyok Zsukka ajándékának, kaptam egy szép táskát egy hozzá illő neszesszert + nassolni valót egy kedves karácsonyi lap kíséretében. Csak most tudom feltenni a képeket, mert a fényképező gépünk gördülő sztrájkba kezdett. Kiszámíthatatlan időben, de mindig a legrosszabbkor mondja fel a szolgálatot. Most pedig beszéljenek helyettem a képek:


Itt a neszi és a mézes süti, persze csokiba mártva, hogy méginkább beleessen az ember lánya a bűnbe!

Ez pedig a díszítő motívum ami egyszerűségében nagyon mutatóssá teszi a táskát!

Itt pedig a belsejét mutatom:










Én Kökörcsinnek küldtem ajándékot egy szatyrot és egy pénztárcát sajnos csak hasonló pénztárcát tudok mutatni az előbbiek miatt. Ez volt a 2. pénztárca amit készítettem , a harmadik lett Kökörcsiné, nemazértmondom de jobban járt így mintha az elsőt kapta volna. A szív alakba gyömöszölhető szatyor így is az első próbálkozás volt....Azt írta, hogy örül neki!



Ahama!Köszönöm, hogy megszervezted a Karácsonyi húzogatós játékot-jó volt!
Sajnos a képek nem sikerültek túl jól, de ezt nem fogom a gépre... :o(

2 megjegyzés:

Feszter írta...

Szia! Örülök ám :D
Raktam képeket a blogomba, és tudok nyitott tárca képet küldeni, ha nem fotóztad le ;)
Boldog újévet, és legyen, ahogy elképzelted!

kökörcsin írta...

Szia!

Úgy tűnik több Kökörcsin is létezik. Most láttam, hogy hagytál megjegyzést a blogomon. Én nem az a Kökörcsin vagyok, aki az ajándékot kapta, nem vettem részt a játékban.:)

Gabi