2010. szeptember 10., péntek

Díjat kaptam :o)


Ezt a díjat kaptam Kerenitől- köszönöm!

Hét dolog ami jellemző rám /az önismeret próbája/

1.Számíthat rám a családom /örülök, ha együtt vagyok velük/
2.Fontosak számomra a baráti kapcsolatok...hallgatni is tudok, nem csak mesélni...
3.Nem szeretem a konfliktusokat, de ha muszáj kiállok az igazamért.
4.Szeretem a gyerekeket, az óvodát,a közös játékokat, de sok dolog már nem hiányzik ami ezzel együtt jár...
5.Elfogadom, hogy nem felelhetek meg mindenkinek /néha a saját elvárásaimnak sem/
6.Hajlamos vagyok a dolgok humoros oldalát meglátni, megláttatni.
7.Gyakran halogatom a kevésbé szeretett tennivalóimat és belefeledkezem a szeretett tevékenységekbe /még szerencse, hogy nem szeretek aludni!/

Egyáltalán nem biztos hogy a fentiek alapján szeretnék megismerkedni egy ilyen emberrel!!! :o)

Most még körülnézek, kinek adjam tovább díjat!

2 megjegyzés:

maca írta...

Kedves Druszám!
Utólag, kicsit megkésve, de benne a nyolc napban, Boldog Névnapot kívánok neked!
Maca

dit írta...

Köszönöm! Neked is sok boldogságot kívánok , én is utólag, mert nem jártam itt pár napja!