2012. július 31., kedd

Várakozás..

A nyár a babavárás jegyében telt... Mindenféléket varrtam és varrtam... persze csak ami kell: bababuksi védő ebből a nagyon aranyos anyagból:
Nem volt vele sok tennivaló, mert csak körbe tűztem az állatkákat:
Varrtam még szopiztató párnát, ezen nagyon kényelmesen lehet etetni a kicsiket, nem kell tartani a babát.A nagyobb lányom kisbabájánál, Lilinél ez nagyom jó szolgálatot tett, azt kölcsön kapta a lányom ezért kellett most újat varrni. A netről néztem meg a méreteit, elbénáztam egy kicsinykét, hogy milyen keményre/puhára tömjem, hogy igazán kényelmesen lehessen hajtogatni igény szerint. Két megkötőt tettem rá /nem bízunk semmit a véletlenre/
Varrtam még egy praktikus táskát, amibe reményeim szerint minden babakellék befér, a színe harmonizál a babakocsi színével.
Belül 4 gumis zseb + 1 tépőzáras irattartó van:
Kívül oldalt 2 gumis "mindentelnyelő"+ 2 cipzáras védettebb zseb van.
Az volt a kérés, hogy elég széles legyen a pántja a táskának, hogy ne vágjon ha vállon viszik és biztonságosan rá lehessen akasztani a kocsira is. Végül pedig egy baba takaró, amire ráteszik a gyerkőcöt , ha orvoshoz viszik:
Ezek után vártam és vártam és vártam... És ma ... 15,05 perctől van egy kisfiú unokám is. A kislányom és a kis unokám is jól vannak. Örüljetek velem! :o)))

5 megjegyzés:

latinka írta...

Gratulálok és jó egészséget kívánok! Legyen sok örömötök a kisfiúban! :))

dit írta...

Nagyon köszönöm!

Márti írta...

Gratulálok! Gyönyörű dolgokat varrtál! Na és hogy hívják? Azt nem írtad!

dit írta...

Köszönöm Márti! Gergely a picikénk!/4kg, 54 cm/ :o))

Márti írta...

Az én kisfiam adatai is pont ezek voltak! Akkor egy kis töltött galamb!A neve is nagyon szép!